Tietoa mainostajalle ›

April 3, 2014

KUKKIA JA SIDONTAA

Se ettei pidä kukista on vähän sama kuin sanoisi ettei pidä lapsista. Minulla on ollut vaihtelevia tunteita molempia kohtaa, mutta voin sanoa, että aika on tasoittanut terävimmän kulmat näistä mielipiteistä. Lapset ovat oikeasti ihan nastoja ja hämmästyn aina uudestaan ja uudestaan niistä hauskoista ja tarkkanäköisistä oivalluksista, mitä vain lapsen suusta voi kuulua. Olen siis saanut tutustua mitä mukavimpiin mini-ihmisiin, mutta kukat saavat minut edelleen hieman ymmälleni. Olen monessa suhteessa aika yksinkertainen ja kukkien röyhkeä väri-iloittelu on usein minun ymmärrykselleni hieman liikaa. Olen kuitenkin yrittänyt haastaa itseäni tässä asiassa aika-ajoin. Ensimmäinen askel ymmärtämykseni kartuttamiseen tapahtui työväenopiston järjestämällä pihasuunnittelukurssilla. Toisen askelen pääsin ottamaan tänään Suomen Kukkakauppiasliiton Helsingin piiri ry:n ohjaamassa bloggareiden kukkakoulussa Messukeskuksen Kevätmessuilla.

Uskon, että ihmiselle tekee hyvää oppia uusia taitoja. Vaikka kukkakimppuni ei todellakaan näytä likimaillekaan samanlaiselta kuin esimerkiksi Sarin puutarhat -blogin takaa löytyvän Sarin huikea taidonnäyte, sain sentään aseteltua rehuni spiraalin muotoon ja hieman avustettuna myös sitomaan kimpun kiinni. Mikäli Messukeskuksen lähinurkilla olisi kasvanut mustikanvarpuja, olisi kimpustani tullut mielestäni liki täydellinen. Minun makuuni juuri sopivan vaatimaton, mutta kuitenkin ajatusta täynnä.
SHARE:

2 comments

  1. Sweet flowers!

    p.s. i'm hosting a little giveaway on my blog.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Dagný. I took part to your giveaway on your blog :)

      Delete

| Kiitos kun jätit viestin!
| Tack för din kommentar!
| Thanks for your comments!

Blogger Template Created by pipdig