Tietoa mainostajalle ›

September 11, 2014

NICE TO MEET YOU

Sain StyleRoomissa Minä ja Morris -blogin Elisalta haasteen esittäytyä. Juttu on julkaistu ja naama näytetty, joten terve vaan, tässä minä nyt olen!

Ihmiselle, joka on julkaissut elämänsä aikana yhden Facebook-päivityksen, blogin pitäminen ja oman kodin ja rakennusprojektin julkinen esitteleminen ovat olleet jo itsessään aikamoinen haaste. Olen kenties hieman naiviisti uskonut, että anonyyminä kirjoittaminen pitää blogin juuri tarpeeksi etäisenä estääkseen pahimmat törkypostit. Totta tai tarua, en ole joutunut asiattomuuksien takia yhtäkään kommenttia sensuroimaan ja blogin linja on pysynyt mukavan positiivisena. Tänne on aina yhtä mukava palata kirjoittelemaan ja toivon, että sama linja pysyy myös jatkossa. Asioita on ihana tehdä ilon kautta!

Seuraava "suuri haaste" minulla olisi edessä tulevana lauantaina. Mikäli suunnistat 13.9 Sisustusbloggaajien kirpputorille Pasilan Veturitalleille saatat löytää sieltä myös pienen pienen myyntipöydän, jonka takana on jokseenkin ujo ja hämillään oleva bloggaaja kauhean tavaravuoren takana. Älä anna tämän häiritä vaan tule nykäisemään reilusti hihasta. Lupaan hymyillä ja sanoa: onpas mukava tavata!

Elisa From "Minä ja Morris" -blog asked if I could introduce me at finnish interior website StyleRoom. So here I am. 

I haven't been very diligent social media user, but after a while I started blogging I've been practicing it. Next "big" thing is interior bloggers flea market where I have small table. If you are coming, please find me and say hello! It would be nice to meet you!
SHARE:

18 comments

  1. Hauska tavata, tosiaan! Saatanpa tullakin kirpparilla nykimään :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Piipahditko Lyde kirpparilla? Ihmisvirta oli niin valtava, että tuntui kuin ei olisi ehtinyt oikeasti tavata ketään ;)

      Delete
  2. Suunnitelmissa olisi tulla kirpparille :)

    ReplyDelete
  3. Oli kiva lukea sun ajatuksia ja nähdä sinut myös kameran etupuolella :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kyllä minä tuota vähän jännitin, mutta tämä oli ihan mukava tehdä :)

      Delete
  4. Voi kuinka ihana olet! Ja todella kiva, että sai kasvot tälle upealle blogille. <3
    Mua niin harmittaa ettei päästä kirppikselle, kun ollaan menossa häihin. Mutta nauttikaa te kivasta kirppistelystä.
    Ja lisää vain kuvia susta ja koko perheestä (Mannisesta varsinkin), samalla näkee kivasti mittasuhteita teidän kodin koosta. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. HIh, seuraavaksi tulossa esittelypostaus mannisesta ;)

      Delete
  5. Oli kiva nähdä, kuka blogin takana luuraa. Katsotaan, jos jaksan vääntäytyä kirppikselle. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kävitkä Vilja kirpparilla? En ehtiyt kunnolla tähystellä väkijoukkoa, jos olisi vilahtanut "tuttuja" naamoja :)

      Delete
  6. Hauska tavata! Minä olen mitä luultavimmin tulossa kirpparille :) Tuun sit moikkaa ;))

    ReplyDelete
  7. Suloinen tuo teidän koira, mikä välillä kuvissa vilahtaa : )
    Olisi kiva nähdä kirpparilla, mutta minulla on muuta menoa. Ihanaa kirppispäivää !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Se on kyllä aika suloionen riiviö ;) Ehkä tapaamme seuraavassa kirppistapahtumassa?

      Delete
  8. Oli helppoa tunnistaa sut kirpparilla tämän perusteella. Sopivasti esittäydyit. Kiva saada kasvot tälle hyvälle blogille. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi kääk! Siellä kirpparilla olikin juuri sellainen hullunmylly, kuin etukäteen "pelkäsin" ;)

      Delete

| Kiitos kun jätit viestin!
| Tack för din kommentar!
| Thanks for your comments!

Blogger Template Created by pipdig