Tietoa mainostajalle ›

February 14, 2016

HONEY HONEY

No niinhän siinä käy, kun viipottaa kuukauden päivät pysähtymättä, että menettää lopulta ajantajun. Olen aina ollut erittäin huono fiilistelemään ajankohtaisilla aiheilla ja silloin kuin muilla blogit täyttyvät sesongin mukaisista aiheista, minä postailen joulukuusten, sydänkarkkien tai vappusimojen sijaan jotain ihan muuta. Useimmiten unohdan postailla ylipäätään mitään.

Tässä ystävänpäivässä oli kuitenkin jotain niin erityistä, että Tukholman messu-jutun ja -kuvien sijaan minulle tuli tarve kirjoittaa jostain ihan muusta. Tänä sumuisena ja sateisena sunnuntaina olen jostain syystä pitkästä aikaan tuntenut erityistä onnea ja kiitollisuutta. Kiitollisuutta siitä, että juuri tänään olen saaanut viettää rauhallisen kotipäivän parhaan ystäväni seurassa. Ihan rauhassa, omalla kotisohvalla tekemättä oikeastaan juuri mitään muuta, kuin olemalla läsnä. Kuunnellen toisen tarinoita kuluneen kuun sattumuksista ja tapahtumista. Katsellen minulle niin rakkaita kasvoja ja nauttien siitä, että jokaisen silmäkulmasta erottuvan naurunjuonteen takana on oma tarinansa yhdessä  eletyistä ilon vuosista.

Organic Gourmet Honey from Estonia | Nordic honey
Puinen leikkuulauta | H&M Home
Marmorinen leikkuulauta | Granit 
SHARE:

10 comments

  1. Kaunis teksti! Hyvää ystävänpäivää!

    ReplyDelete
  2. Kauniisti kirjoitettu :) Hyvää ystävänpäivää ja nauti sunnuntain fiiliksestä !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muutama sunnuntai ehti tässä välissä vierähtää, mutta tätä(kin) sunnuntaita saimme viettää aikalailla samanlaisissa tunnelmissa :)

      Delete
  3. Heh, minä olen itse ihan samanlainen, aina myöhässä tai väärässä ajassa kaikkien juttujen kanssa...joka vuosi jää joulukuvia julkaisematta kun muistan asian vasta tammikuussa jne.

    Kauniita sanoja muuten kirjoittelit ja kaunis oli kuvakin, piti ihan laittaa talteen omaan Pinterestiin, osaat luoda asetelmia ja tunnelmia hyvin. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tässähän se tuli taas todistettua: jälleen myöhässä näiden vastausten kanssa :) Olipa muuten mukava kuulla, ettö pidit kuvasta!

      Delete
  4. Olipa ihanasti kirjoitettu. Tänä viikonloppuna olen itsekin yrittänyt olla läsnä ja kuunnella toista. <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Välillä on niin tärkeää pysähtyä ja olla läsnä. Niin myös tänä sunnuntaina :)

      Delete
  5. Ihan kirjoitus!!Ja ihanat kuva <3 Mukana arvonnossa.

    ReplyDelete

| Kiitos kun jätit viestin!
| Tack för din kommentar!
| Thanks for your comments!

Blogger Template Created by pipdig